Інтелектуальна диспетчеризація

//Інтелектуальна диспетчеризація

Інтелектуальна диспетчеризація — це система, що встановлюється між вузлом обліку (або повноцінним енергетичним об’єктом) та користувачем для передачі інформації на диспетчерський пункт за допомогою модемного стільникового зв’язку. Система може аналізувати та контролювати отримані дані, запобігати виникненню аварійних ситуацій.

Система інтелектуальної диспетчеризації призначена для дистанційного моніторингу, контролю та управління режимами споживання паливно-енергетичних ресурсів на об’єктах енергоспоживання

Переваги
  • Зниження експлуатаційних витрат внаслідок скорочення обслуговуючого персоналу
  • Підвищення рівня безпеки під час роботи обладнання
  • Збільшення терміну експлуатації обладнання
  • Економія теплової енергії, внаслідок підвищення ефективності роботи технологічного обладнання
  • Формування переліку заходів щодо енергозбереження
  • Сучасний, ефективний, оптимізований та контрольований режим роботи об’єктів ЖКГ
  • Попередження аварійних ситуацій і скорочення терміну їх усунення
Сектори впровадження

Завдяки особливостям апаратури, можливостям програмного забезпечення та GPRS або EDGE-з’єднанню система інтелектуальної диспетчеризації є ідеальним продуктом для використання у будь-якій галузі виробництва та споживання енергетичних ресурсів.

Завдяки оперативності та універсальності система дозволяє якісно контролювати проходження опалювальних періодів та проводити наради в режимі он-лайн з представниками різних організацій з синхронним переглядом оперативної інформації.

В системі одночасно може працювати необмежена кількість користувачів, що отримують щосекундне оновлення даних, при цьому не мають значення час та місцезнаходження користувачів.